Hanımlar merhaba, benim erken Doğum riskim var, 30. Haftadan beri kaçıncı haftada olduğumuz bir türlü net değil, şu an son adet tarihime göre 35. HAftada görünüyo ama bebek küçük 33 haftalık çıkıyo ölçümler, 1980 gr çıktı bugün kilosu da. Normalde farklı bi şehirde olacak Doğum riskli gebelikler yapıyo takibi, bugüne kontrole çağırmışlardı ama sağlık bakanlığı bugünden resmî tatil başlattığı için poliklinikler kapalıydı, bayramdan sonraya kalmasın diye bulunduğum şehirdeki doktoruma geldim muayeneyi yaptı, tabi yine küçük çıkıyo bebek ama kilo almaya devam ediyormuş, bu hafta açık olsaydı ciğer geliştirici verirlerdi sana haftaya kalmasın ben yazayım acilde vurun iğneleri dedi. 4 tane yazdı ikisini bugün ikisini tam 24 saat sonra dedi, ciğer geliştirici hakkında hiçbir fikrim yok, daha önce olanlar bilgi verebilirler mi neden yapılıyo bu iğne? Tabiki bebeğe faydası olduğu içindir ama önceden bu iğneyi olanlar küveze ihtiyaç duymuyo gibi şeyler duydum öyle mi gerçekten