Aysunduruu 34 haftalik beklerken 36 haftalik bebeğim ve dr magnezyum ilacı verdi kullanmasam nolur cok önemlimi bu ilac acaba ?
Sevgi_123 Aysunduruu Ben de kullanıyorum ama 21 haftalığım daha ve bildiğim kadarıyla son haftalarda kasılmayı engellediği için verilmiyor magnezyum
Mervekaynak Aysunduruu ağrılarınız sizilariniz yoksa vermiyor zaten dktor ama verdi ise tabiki kulllanin
Hafissee Aysunduruu kullan bence . Bende 24 den beri kullanıyorum galiba . Cok rahat yatıyorum eklem kas agrısı olmuyo henüz şuan 30+5 iz gayet rahatım
ElifLeyla Aysunduruu bacaklarınızda falan kramplar ağrılar varsa veriyor doktor sanırım ben bi iki aydır kullanıyorum şimdi doktordan geldim 33 haftalık gebeyim kramplarım olduğu için Dr kullan dedi
VisaliNur Ben de 32 haftalığım kullanmaya başladım bacak kramplarım olmaya başlamıştı onun için verdi. Bu süreye kadar maden suyu ile desteklemeye çalışmıştım ama sanırsam artık yeterli gelmiyor.😬
Mumin Banda dün verdi kulanıyorum sorgulamadan neden olduğunu biraz ağrım oluyordu ondan verdi ama zararımı var ki ?