Ouzc ağlatma sebebi de bana detaylı ultrasona gitmemi söyledi 20.haftada bir liste verdi. Listedeki tüm doktorları aradım en uygun fiyatlısı 750 lira dedi 1500 e kadar fiyatlar vardı. Bende pandemiden dolayı şirketimi kapatmak zorunda kaldığım için vergi borçları falan sıkıntıdayım kendisi de bunu biliyor. Oraya gidemedim. Başka birisini buradan bir arkadaş önerdi alsancakta o doktora gittim. Kendi istediği listedeki yere gitmediğim için bana şunu dedi, kendinize marka saatlar çantalar gözlükler telefonlar almayı biliyorsunuz bebeğinize bu paradan kaçıyorsunuz. Bende salak gibi açıklama yaptım kendisine ben kendime pandemiden beri bişey almadım diye gerçekten de üzerimde gördükleri 5 senelik şeyler belki. Velev ki öyle bu ne biçim üslup sanane benim ne aldığımdan ve ben bile isteye çocuğuma masraf etmekten kaçacak değilim imkanım olsa en pahalısına gideyim en iyisine gideyim ama pandemi gibi bi süreçteyiz. Neyse sonra bebeğin boyu kilosu normal mi diye sordum bıktım senin şu negatifliğinden dedi ne alakaysa, bende her hamile bu kadar pimpiriklidir dedim hayır bir tek sen böylesin dedi. Daha fazla kırılmamak için sustum çıkana kadar kendimi zor tuttum çıkar çıkmaz hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.. hasta haklarını aradım, bana siz hamilesiniz alınganlık ediyorsunuz diyor. Asla alıngan olduğumu düşünmüyorum bu kadın beni üzüyor sadece onun dışında bir kere nazım kaprisim ağlamam olmamıştır. Her randevuda kırıcı bir lafı oluyor ki bu çok ağırdı benim maddi durumumla ilgili bilip bilmeden beni suçlayamazsın yani. Neyse sizi Kemal beye geçirelim dedi. O tabi kendince hastanesi hasta kaybı yaşamasın onun derdinde. Ama Kemal beyle ilgili de şöyle bir şey oldu bir arkadaşım onda doğum yaptı bizim kurumumuzun anlaşması var diye oraya gidiyoruz zaten, doğumdan 40 gün önce kesmesi gereken bir ilacı kesmeyi unutmuş kız ilacı kullanmış sonra bazı sıkıntılar yaşadı bu ilaç yüzünden bunu duyunca ona da gitmek istemedim