umutttttt ben de ilk 17 18.haftamda hissettim. 23-24.haftama kadar bazen günde 1 2 defa hareketini ancak hissediyordum. Genelde akşam saatlerinde oluyordu. Sonra gündüz de hissetmeye başladım. 27 28 benim için en hareketli haftalarıydı, sağdan sola soldan sağa çok kıpır kıpırdı. Şimdi 30+6 yım, tabiki gece gündüz fark etmeksizin hareketli ama o kadar kıpır kıpır değil artık sadece tekmeler yumruklar daha güçlü. Yani ilk hareket hissedilen haftalarda asla düzen yok, bazen hiç hissedilmiyor bile. Çok normal, doktorum da 20 den önce hareket bekleme nadir hissedersin demişti.