-hilal Merhaba kızlar 6+4 günlük hamileyim kalp atışını da duyduk çok iyi maşAllah ama benim idrar yolu enfeksiyonum vardı daha önce başka doktor tek kullanımlık toz bi ilaç verdi iyi geldi ama yine karın ağrım var bugün başka bi doktora gittim bana düşük tehliken yok ama karın ağrın için progestan vericem dedi fitil şeklinde günde iki defa kafam çok karıştı Zarar vermez mi bebeğe
momlove1 -hilal progestan bebegin zarar görmesin diye kullanacagın bir ilaç zaten düşük gibi durumları engelliyor zarar verecek bir ilacı vermez diye düşünüyorum
mrvears -hilal progestanın bebeğe hiç bir zararı yok ben 7. Ayıma kadar kullandım günde 3 kez ve aynı zamanda iğnesini de kullandım. Zararını değil faydasını görürsün benim de çok karın ağrıları normal olabiliyor ama benim de çok ağrırdı düşük riskim vardı
-hilal momlove1 düşük tehlikem olmadığı halde verince korktum bi zarar gelsin istemem ilk gebeliğim ve çok istiyorduk çok temkinli olmaya çalışıyorum her adımımda
mrvears Rahmi kalınlaştırır düşük riskini erken doğumu engeller bebeğin tutunmasını sağlar eğer fitil olarak kullanamazsan ağızdan da içebiliyorsun ben İçmiştim hep
-hilal mrvears fitil olarak kullanabilir miyim bilmiyorum ağız yoluyla alsam benim de daha kolayıma gelir aslında
mrvears -hilal bana doktorum içmemi söylemişti hep eğer fitil olarak kullanamazsan doktoruna danışarak iç canım
-hilal mrvears fitil olarak kullan diğer türlü çok uyku yapar kafanı kaldıramazsın dedi ama fitil olarak da cesaretim yok
Nzl- -hilal çok yeni olduğu için ilaç kullanmak istemedim zorla biraz bir hafta dene gerçekten işe yarıyor ,tabi hekimin ilaç dediyse kullanman gerekiyorsa al
Dry34 Ben hap olarak kullanıyorm , doktorum istersen fitil olarak kullan dedi ilk zamanlar kanamam olunca fitil olarak kullanmaya ben korktum hani sokarken kanatırım filan diye ama hap olarak kullandım. Korkmayın kullanım size ve bebeğe faydası olacak.
-hilal Nzl- aklıma takılan şu sadece bu ilaç düşük tehlikesi olanlarda kullanılıyor bana bunu verirken de korkma düşük tehliken yok dedi ama bunu verince kafam karıştı bebeğime zarar gelsin istemiyorum korkuyorum da
Nzl- -hilal arkadaşımda kullandı bundan tutunmasını mı sağlıyormuş öyle dedi ,avokado ye kahvaltıda her sabah bebeğin tutunmasını sağlıyormuş