Selam kızlar,
Doğu görevindeyiz. Bizim batı tayini zannediyorum eli kulağında açıklamak üzere. Daha net bilgisi olan var mı, açıklandıktan sonra ne kadar sürede batıya geçeriz, bu konuda bilgisi olan? Bir an önce geçmek istiyorum, 30 hafta oldum, daha doktor, hastane ayarlıcam. Bu yüzden bi sabırsızlık halindeyim.
Sevgiler ❤️