Fundakoc ben yaklaşık 9 yıldır günde bir paket içen tiryakiydim hamile olduğumu öğrenince azalttım yavaş yavaş bebeğim 6 haftalık olunca haftada bitane içemeye başladım şuan 14 haftalık hamileyim tamamen bıraktım içmiyorum çok rahatladım tekrar başlamayıda düşünmüyorum darısı size inşallah aslında bırakabilirsiniz sadece ilk 15 gün çok zor geçiyor