Mimhb Eşim anneler günü için almış ama bununla yatar mıyım bilemiyorum. Kullanan var mı? Çok kilolu olsam belki yatmakta zorlanırım ihtiyacım olur ama ben maksimum 60 kilo felan olurum.
ug_fa-3diplomalianne Mimhb kilo farketmiyo canım ben 55 ile hamile kaldım şuan 38+3 haftalığım ve 62 kiloyum ilk aylardan beri hamile yastığıyla yatıyorum çok rahatım
milena11 Mimhb alınmışsa kalsın ben 26+2 yw kadar idare ettim ama daha da edecwk gibi durmuyorum. Mecbur alacağım
YuvarlanamayanPandaa Mimhb bende alacagım şuna krlentle yastıkla idare ediorum ama şart çok iyi oluyor kilo önemli değil göbek büyüdükçe zorlaşıyor
[silindi] Mimhb ben kullanmıyorum sonra nereye koycam onu diye almadim ama 4 5 yastikla falan yatiyorum ayni hesap 😅
Lulemom Ben yüzüstü yatmadan uyuyamıyorum diye 3. Ayımda falan almıştım. Böyle rahat olduğunu bilsem hamileliği beklemez önceden alırdım 😄 çünkü eskiden de bacaklarım sırtım çok ağrırdı. Şimdi sıfır ağrıyla uyanıyorum. Doğumdan sonrada kullanmaya devam edicem. Çok memnunum
Happydayss20 Lulemom acaba linkini atabilir misiniz ? Bende terletmeyen çift astarlı içi güzel dolmuş istiyorumda
Lulemom Happydayss20 https://www.e-bebek.com/baby-mom-hamile-uyku-destek-yastigi-p-byp-3362 ben bunu aldım ama daha dolgun isterseniz aşağıdaki daha dolgundu. Ama onun kılıfı yok. https://www.e-bebek.com/babyjem-hamile-uyku-destek-yastigi-p-bje-529
Htcyalmanci Mimhb 4. Ayıma girmeden almıştım 30. Haftamdayım şu an hala kullanıyorum nereye gitsem oraya götürüyorum bazen kayınvalidemlerde kalıyoruz orayada götürüyorum ben nereye yastığım oraya 😊 çok lazım oluyor gerçekten ben e bebekten almıştım çok rahat kullanışlı gerçekten
Happydayss20 Lulemom acaba boyunuz filan kaç yakınsak birbirmize alayım ilk linktekini memnunmuşsunuz.ben 170 cm
snmsvrnzdmr Lulemom Bende üsttekinden aldım memnuhum ama yanlara ayırıp sırt üstü yatıyornuşum gece 😅😅😅
Semashbl Mimhb bel ağrılarım çok olunca 22. Haftaydı sanırım almıştım gerçekten iyi gelmişti en azından sabah bel ağrısıyla dayak yemiş gibi uyanmıyordum
Lulemom Happydayss20 1.65 benim boyum. Ben aldığımdan da memnunum ama en başta belki kullanamam diye bunu aldım. Ucuzdu diğerine göre. Sonradan keşke öbürünü alsaydım dedim. Çünkü ben dolgun ve yüksek yastık severm, benimkininde başımın altına yastık alıp, yastığın üstüne bunu koyup uyuyorum. Tek bununla uyuyunca bana çok alçak geldi
Nilaylks Mimhb üçüncü ayda aldım yüzüstü dönmeyim diye hamile yastığım olmadan artık koltukta uzanmak bile işkence karın aşağı düşüyor desteklemek gerekiyor bel ağrısı sırt ağrısı bitmiyor hamile yastığı her yerini desteklediği için Ağrı yapmıyor başta alışmak zor gelmişti ama şimdi bağımlılık yaptı ☺️
Happydayss20 Lulemom yaa ama onunda yıkanamaması kötü olmaz mı? Fiyat olarakda pahalı gerçekten .baş altına yastık koyulur yinede bacak arasına alınca dolgunluğu yeterli mi acaba o benim için daha önemli az dolgun olunca kalçam ağrıyor
Lulemom Happydayss20 aynen kılıf önemli. Tek çözüm terziden kılıf diktirmek. Bacak arasına alınca kırlent kalınlığı gibi oluyo aşağı yukarı, bana yetiyo her türlü.
Morvy Mimhb bence çok gerekli bişey kiloyla hiçbir alakası yok göbek büyüdükçe çok lazım oluyor 23+5 iz bacak arama şimdilik yastık koyuyorum almamak için direniyorum ama eşiniz aldıysa kullanın onsuz yatamayacaksınız ilerde