Nezihatezlik60 Merhaba kızlar 😀😀 kızımız olucak nasip se sara koymak istiyoruz ama yanına bir isim daha eklemek istiyoruz ama birtürlü oturtamadık yardımcı olurmusunuz bu arada SARE değil SARA 🌸
Ela20 Nezihatezlik60 Alara Sara, Almira Sara, Melis Sara, Bade Sara, Aslı Sara, Eylül Sara, Ezgi Sara, Fulya Sara, Büşra Sara, Gülce Sara, Gülin Sara, Feyza Sara
annesininmelegi41 N-h-e123 sebebi nedir acaba? Kardeşimin adı Reyyan Sedef biz çok memnunuz yani kendisi de şikayet etmiyor yıllardır bende o yüzden iki isim düşünüyordum ama
Nezihatezlik60 N-h-e123 bende sizin gibi düşünüyorum fakat babası iki isim koyma taraftarı olduğu için kıramıyorum 😃
N-h-e123 annesininmelegi41 benim kızımın ismi iki isim biri kullanılıyor diğeri kalıyor bilmiyorum ama bundan sonra tek isim koyarım bana zor geldi yani
[silindi] N-h-e123 ben de hic sevmiyorum iki isim etrafmdaki kimse kullanmiyor ilerleyen zamanlarda da okulda sınavlarda vs hep sıkıntı
gel_artik_bebegim N-h-e123 evet genelde iki isimden sadece biri kullanılıyor özellıkle kayinpeder vs . ismi ise ama eğer evde ve aile içinde iki isim kullanılıyorsa bence çevre de bu şekilde alışır ben çevremdeki iki isimli çocukların hepsine iki ismiyle hitap ediyorum
Cemile- Nezihatezlik60 rica ediyorum rabbim sağlıcakla kızağınıza alıp büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏
Asella Benim kızımında iki ismi var "“asel nehir”" anne baba kullanınca herkeste kullanıyor kapıdaki küçücük cocuklar bile kızıma tek ismiyle seslenmiyorlar🙈😇kızıma biri adını soylediğinde ikisinide söylüyor ve herkeste o sekilde alıştı 😎