Kızlar merhaba 25 günlük kızım var. Sleepy bio naturel bez ve ıslak mendili kullanıyorum ama sık sık değişmeme rağmen pişik yapıyor. Pişik kremi olarak da Bepantol kullanıyodum oda hiç bir fayda etmedi sudo kreme geçtim. Yeni doğan Islak mendil önerisi olan var mı?