Omerhatice dr gittim canım nst sancı çıkmadı dr norml artk böyle sancılar başlar dedi hem bebek büyüyor göbek öne doğru büyüdüğü için bel ağrısı olur dedi tşk ederim canım yorumun için rabbim sağlıklı sıhhatli kucağmıza almayı nasip etsin inşallah evlatlarımızı 🤲🏻🌸