MMmommy Merhabalar 💜 5+1 bugün. Ama göğsümde inanılmaz bir baskı var. Korona desem hep evdeyim nerden bulaşacak ? İlk haftalarda olup böyle bir sorunla karşılaşan var mı?
Caglarmm MMmommy evet canım bende yaşadım hatta onunla bildim hamile olabileceğimi şuan 11 haftalığız ağrım yok sizinki de zamanla düzelir
Okncansuerdem MMmommy ben öğrendiğimde 6 haftaliktim ve asiri derece agri vardi su deyse agrirdi gecer bi kac haftaya insallah
MMmommy Caglarmm yaa 🌺 Endişelenmiştim içimi rahatlattınız sağolun💛 Sağlıklı bir hamilelik geçirmeniz dileğiyle 💛
MMmommy Okncansuerdem ben mantık olarak bebek büyük olursa göğüs ağrır sanıyordum . Burada aratınca göğüs ağrısı içerikli yazıların çoğunda aslında meme ağrısı kastediliyor😀 doğrudan sorayım dedim. Teşekkürler💛