Emine1234 canım aslında vermişti ama ben biraz aceleci davrandım. Bana değil eşime vermişti. Bende hiçbi sorun yok çünkü. Olmayınca da veriyo mu sanmıyorum 🤷🏻♀️ ben 89luyum, eşim 93lü ama yaşım 30u geçince fazla beklemek istemedim. Aslında varikosel ameliyatı da bi seçenekti ama internetten okuduğum kadarıyla spermlerin toparlanıp normale dönmesi, hamile kalınması 8 ayı buluyomuş. Açıkçası o kadar beklemeye sabrım yoktu. Aşılama da olabilirdi. Onda da hep ihtimal düşük diye duyuyodum. Hiç o ihtimallerle uğraşmak istemedim. Hatta eşim başta pek yanaşmadı tüpe. Aşamaları takip edelim acelemiz ne havasındaydı ama ben 30u geçiyorum modundaydım 😝🙈 elhamdülillah ilkinde tuttu. Belki aşı deneseydik, o da ilkinde tutcaktı 🤷🏻♀️ doğucağı zaman belli bence, ne bi an önce, ne de sonra. Çok uzun yazdım ama öncesinde 3 ay klomen ve çatlatma iğnesi kullandım. Tam 3.ay eşimin değerlerini öğrendik ve 3. ay negatif olucanı bile bile adet olmamayı bekledim. İlginç bi şekilde o üç ay, her ay umutla bekledim tabi sonrası hüsran, ağlamalar 😝 ve tam tüp bebeğe karar verdik. Yumurtalar kontrol ediliyo falan. Kist denmesin mi. Tedaviye 2 ya da 3.gün başlanır diye biliyorum ben, adet gününün. Doktor kist dedi, ben şok. Üç aydır klomen kullanıyorum, her şey yolunda. Bi kez bile kist oluşmadı. Tam tüpe başlıyoruz, kist. Doktor dedi bazen adetle birlikte atılır, bikaç gün sonra gelin tekrar bakalım ama o gün nası kaygıyla giidyorum. Kist kaybolmadıysa, kaybolması için ilaç vericek ve bi sonraki aya kalıcak. Bol dualarla girdim içeri, doktor demesin mi, kist gitmiş, hazır mısınız, başlayalım mı tedaviye. Nası mutlu oldum anlatamam. Adetin 4.günü başlamış olduk. Çok uzattım biliyorum ama son olarak şunu söyleyeyim eğer o kist gitmeseydi bi sonraki aya kalıcaktı tedavi, oysa oğluşumun geliceği tarih belliymiş 🤲🏻 Rabbim sağlıcakla isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻