Minikmucizem22 benim doktorum 12.haftada tahmin etmişti aaa kiz bu demişti ama yine de alışveriş yapma demişti. Bacaklarını acmiyorsa yüksek ihtimalle kızdır😁😁 değişip değişmemesi biraz şans biraz doktorun tecrübesi.. doktor tecrübeli ise hemen anlayabiliyor. Bizimki değişmedi hatta gördük açık bı sekilse bacak arasını da 😁😁 insanın kızının olacak olması müthiş bir duygu bilmiyorum ben mi öyle hissediyorum 🙄😁😁 kız erkek farketmez Allah sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin ama sizin daha erken alışveriş için bekleyin derim 20. Haftaya kadar bana doktorum nolur nolmaz diye alışveriş yaptırmadı 😁😁