TuEy Kızlar gunaydin hayirli günler hastane çıkışında puset mi alınmalı yani ne almak gerekiyor bebeği kucağımda götüremem galiba 😅
1987gokce TuEy arkadaşımın bebek arabasi travel sistemdi geçen ene doğum yaptı o bana pusetini verdi bende 3 ay kullanip geri vericem. Çevrende biri varsa alabilirsin ödünç.
Goncagp Arkadaşım bebeği 5-6 ay olana kadar pusette büyüttü desem yeridir.i, yemek yaparken pusette mutfağa getirdi otururken gezerken sürekli pusetteydi. O kadar çok kullandı ki resmen benim için şimdiden vazgeçilmez oldu. Yalnız içinin konforuna dikkat et uygun fiyatlı pusetlerde bel desteği ya da yumuşak pedler olmuyor o yüzden bebek durmak istemiyor sende haklı olarak boşa aldım diye düşünebilirsin. Tavsiyem arabanız varsa arabaya takılan oto koltuğu şeklindeki bir puset ve içine de destek minderi. Minderlerin fiyatı pahalı ama instagramda renklievim_beysehir hesabında çok ucuza yapıyorlar yani az bi bütçeye hem konforlu hem de güzel bi pusete sahip oluyorsun 😊 şiddetle tavsiye ediyorum 😊
Goncagp TuEy port bebe de çok kullanışlı onu da şu şekilde söyleyim bebeği uyutmak için zaten düz ve yumuşak olmayan bir zemin lazımm port bebe bu konuda çok işinize yarar.
Goncagp Goncagp TuEy port bebe ve puset arasında kaldıysan oto koltuğu olabilen ve sallanan puseti tercih et bence. Daha çok işine yarar:)
1987gokce TuEy hiç bilmiyorum ki canım port Bebe nasıl bişey ilk gebeliğim benimde 😊 kim ne derse onu yapıyorum 😁