pnr0642 Kızlar 32 haftaya girdik ama hala isim bulamadık siZler prenseslerinize ne isim düşündünüz 😍❤️
SemaMert Ben bir kızım olursa adını Eva Lina koyacağım sana da fikir olur belki . Eva yaratılan ilk kadın Havva anlamına geliyor lina da eski Yunan’da takılan zeytin tacı demek aynı zamanda kuranı Kerim de hurma olarak geçiyor linanın anlamı
belisslinaa annesininmelegi41 çoğu öyle isim Yunanca da bi şey demek zaten lila da öyle 😄😄ben ilk lila koyacaktım