Yanlıs polıtıkalarının bedelını masumlar oduyo
fılıstın ezelden berıdır Turk dusmanı olmasaydı zamanında Osmanlıya kazık atmamıs olsaydı zamanında Turkıye ıcın sacma sapan olayları tanımamıs olsaydı devlet olarak destek cıkmak mantıklı olurdu suan sadece dını boyutu ıle ılgılenıyorum acıkcası musluman olanların zulme maruz kalmalarına uzuluyorum olan herzaöankı gıbı masum ınsanlara oluyo
ve kıyamete kadar surecek bı savas bu bıtmesını beklmek hayalperestlık olur
Butun ıslam devletlerı bır olmadan da bu sorunun bı cozumu zaten yok ,kaldı kı arap ulkelerının hıcbırınden ses seda da yok dın kardeslıgını tek dusunen ulke bızız galıba
allah yrdımcıları olsun mazlumların