Arkadaşlar 25 haftalık hamileyim mesela tsh değer aralığı 2-4,9 arasında ya benimkiler 3,1 veya 3,6 ama doktorum normal dedi ilaç başlatmadı …ben de ister istemez bebişe bişey olur diye korkuyorum…sağlık Ocak’ları ölçer mi acaba?…benim gibi olup ilaç kullanmamış olanlar var mı sizin doktorlarınız bu konuda ne diyor…