Zeynep11 Sukran- merhaba bende başından beri medipol çamlıcaya gidiyorum ayşe kavasoğlu doktorum 16 haftalık olduk gayet memnunum :)
Yalnizanne97 Merhabalar 30 haftalığım hamileliğiöin başından beri oraya gidiyorum ilk Hüsniye Sedef Binöz e gitmiştim çok soğuk ve ilgisiz davrandı Ayşe Kavasoğluna gidiyorum çoook memnunum çok sıcakkanlı her şeyi cevaplayan bi doktor
Kuben Yalnizanne97 Doğum şeklinden konuşuyor musunuz ? Normal doğum için cesaretlendiriyor mu ben de 22 de olduğum için konuşmuyoruz öyle ama yaklaşımını merak ediyorum
Yalnizanne97 Kuben normal doğum destekçisi kendisi bende normal istiyorum şimdiye kadar çok ğstüne düşüp konuşmadık ama haftam ilerledi muhtemeln bir sonraki gidişimde konuşuruz genel olarak tam bir arkadaş gibi kendisi ne sorsan güzelce analtıyor sormasan bile seni yönlendiriyor :)
Tugbays Ben bir defa gittim, muayeneye eşimi almadıkları için bir daha gitmedim eşim baya bozuldu 😀 Zeynep hanıma gitmiştim fena değildi yani çok sıcakkanlı diyemem, normal muayene etti çıktım 5 dk sürmedi
Kuben Yalnizanne97 Evet benim için de öyle hatta burda çok soğuk olduğunu terslediğini falan yazmışlardı çok şaşırmıştım.
Yalnizanne97 Kuben asla öyle bir şeyini görmedim cinsiyet için gittiğimde bebek göstermedi ameliyatları vardı her ameliyat arasında 3 kere baktı kaç saat benle ilgilendi of pof bile demedi görene kadar uprsştı
Kuben Yalnizanne97 İnşallah güzel bir doğum geçiririz🤲🏻😍. Bizim de doktorumuzla hatıra fotoğrafımız olur