Bugün kontrolüm vardı. Nst de sancım çıktı Ebe hanım da nasıl dayanıyorsun sancın var dedi. Doktorum da baktı 1cm açıklık var dedi. Ciğer geliştirici ile sancım olmasın diye serum taktı. Sonra Nst de sancılarımın aralığı azaldı gibi yarın da gideceğiz. 37 Haftalık olsa diye bekliyorlar.
Benim için dua eder misiniz lütfen Rabbim hayırlısı ile kucağıma almayı nasip etsin inşallah 😔