Leylgngn 6+1 haftadamdayım ve hiç belirtim yok. Normal mi sizce 2 ay önce düşük yaptığım içinde korkuyorum
Esraozkan Leylgngn bende de belirti yok sadece yorgunluk var onun dışında herhangi bir şey yok. Kişiden kişiye değişiyormuş
YagmurAnnesi Leylgngn kişiden kişiye değişir. Kızımda 9 ay hiç mide bulantısı yaşamadım. Ama oğlumda 4 ay bitene kadar hep mide bulantısı..