Bana yıllar gibi gelen hamilelik serüveni 05.05.2021 saat 17.00 da bitti ve ben dünyalar güzeli kızımı kucağıma aldım çok şükür. Gelelim hikayeme hamileliğimin başlarında mide bulantıları sonlarında mide yamaları dışında normal bir süreç yaşadım. 04.05.2021 40+5 de sabah kontrole gittiğim de suyum azaldığı için yatışım yapıldı ama hiç açılmam yoktu. İlk başta ağrıları başlatmak için bişi takıldı tam adını bilmiyorum. Saat 16.y kadar normaldi her şey doktorum alttan muayane ettiğinde çok rahat doğum yapacağımı söylüyordu bebek 2900 kg ve 48 cm demişti. 16.00 da suni vermeye başladılar. Sancılarım acılarım ağrılarım o saatten sonra çok oldu ama dayanıyordum her saat açılmama bakılıyordu. Gece 12 ye kadar 1 cm sabah 5 e kadar 2 cm oldu daha da açılmadı akşam 16. 00 ya kadar o sancıları çektim ama hala açılma 2 cm Di. Doktor 24 saat daha suni vereceğini söyledi. Ben artık yalvarmaya başladım sezeryana alın diye. Devlette doğum olacağı için sezeryene almadılar bebekde ve bende sorun yok muş alamazlarmış. Açılmam olsaydı 48 saatte beklerdim. Ama o kadar acıya rağmen açılmam olmamıştı ve bir yandan da bebeğimi düşünüyordum çünkü suyu azdı ya kakasını yaparsa diye en sonun da sinirlendim çıkışımı aldım o kadar acı çekerken özele gittim 10 dakika içinde hazırlık yapıldı 20.dak sonunda spinal sezeryan la kucağıma aldım bebeğimi ve 3550gram 52 cm olarak özeldeki doktor bebek çakılmış 1 haftada suni verseler açılma olmazmış dedi. Ve ben devletten çıkışımı isteyip özele gitmeye karar verdiğim için pişman olmadım. Hep normal doğum istiyordum eğitimlere gittim ama her planın üstünde bir plan mutlaka vardır. Ben 24 saat daha suni alsaydım belkide bebeğim şuan Sağlıkla yanımda olmazdı o yüzden kendinizi şartlamayın. Sadece bebeğinizi ve sağlığınızı düşünün. Allahım bebek isteyenlere hamileliklerini, bütün hamilelere bebeklerini kucağına almayı,kucağına alanlara Sağlıkla büyümelerini nasip etsin🤲🌺