giznum canım bende grip olur gibi olmuştum. Her bitki cayi içilmiyor. Doktoruma sormuştum nane limon,ballı süt,ılık suya limon sıkıp içebilirsin dedi. Gunde 3 kere yi geçmemek şartıyla da parol kullanabilirsin dedi. Bogaz Pastili varsa o da olur dedi.