mervenazlis 5 dk da bir reklam cikiyor ve nerdeyse 30 sn suruyor, artik foruma girmekten sogudum mail attim, herhangi bir duzelme yok!! benimle ayni sorunu yasayan var mi?? bu postu yazarken bile 2 kere cikti!!!!!
Annesininkuzusu01 mervenazlis Reklamlar 10-15 dk arayla çıkıyorsa normal bir görüntüleme sağlıyorsunuz. 1-2 dk arayla çıkıyorsa hata vardır. ‘23:25 reklam’ 23:26 reklam’ şeklinde saati görebileceğimiz ekran görüntülerini biz@mutluanneleriz.com adresine iletebilirsiniz.
Fatosef mervenazlis malesef bende yaşıyorum reklam sorununu. Neye tıklasam karşıma reklam çıkıyor. Bıkkınlık geldi eskiden böyle bir sorun yoktu 🤦♀️
Tugba_13 mervenazlis bu yüzden çok uzun süredir foruma girmiyorum. Belki düzelmiştir diye açıyorum, reklam selam veriyo direk. Uygulamayı silmemek elde değil!
Filiz1 mervenazlis bende de 2-3 dakikada bir cıkıyordu instagramdan mesaj attm happy mom’a 8-10 dakikaya cıkaracagını söyledi şimdi eskisi kadar reklam cıkmıyo bende 10 dakikada bir falan cıkıyo
_merveksk Bana hiç reklam çıkmıyor ya çoğu annede bu reklamla yüzünden şikayetçi olduklarını okumuştum 🤷♀️
mervenazlis Annesininkuzusu01 https://imgyukle.com/i/OmVsYh https://imgyukle.com/i/OmVBzn 3 dk ara ile cikmasi cok anormal, 2. maili attimi , umarim bir cozume kavustururlar, cunku reklam izlemekten herhanfgi bir sey okuyamiyorum….
Syma-ma Annesininkuzusu01 aynı dakika içinde çıkıyor ki. Bir dakika sonra bile değil yani. Kapatıyorum bir yere tıklayınca tekrar çıkıyor üst üste. E saat dakika da aynı oluyor haliyle
ygmremre12 Ayni sorun bende de var. uygulamayi actigimda anda 30 saniyik reklam cikiyor. Reklam birtikten 5 saniye sonra 30 saniyelik ikinci reklam cimiyor. Herhangi bir seyi okurmen de surekli reklam soguyor. Siteden sogudum resmen artik gitmek istemiyorum o derece
mervenazlis Syma-ma umarim genel anlamda bir cozume kavustururlar, cunku maillerimden sonra herhangi bir iyilestirme olmadi,
cgla1 mervenazlis cidden gına geldi uygulamayı sileceğim nerdeyse o derece sinir oluyorum çarpıda yok reklam bitene kadar boş boş bekliyorum çıkıp geri girsem bile reklam kaldığı yerden devam ediyor sinir bozucu
Balonnnnn mervenazlis evet bazen bıktırıyor. Uzun uzun reklamlar bi de sık çıkıyor bir yorumu okuyana kadar iki kere falan çıkıyor bazan. Ben de post açtım ondan sonra düzeldi.