Umran55 Merhabalar kizlar bugun doktora gittim 19 haftalik hamileyim bebegim kafa ustu dogum pozisyonunda kanala yerlesmis doktor ayakta durma ayaklarini uzat yat dedi boyle bi durum yasayan varmi korkuyorum erken dogum olur dusuk olur die
Minel321 Umran55 merhaba canım bende öyleyim 21 haftalığım , doktorun rahim agzı uzunluğunu ölçütü mü peki
Minel321 Umran55 bende öyle yatıyorum canım benimde bebeğim çok aşagıda çıktı bende çok korkuyorum endişeliyim
_merveksk Banada öyle demişti bebek dönmezse sezeryan olucaksin mecbur diye. Daha yolun basindasin döner merak etme💕