Arifcaninannesi 3prensesannesiii bende 32 yim ama gecmiyor cnm hafif kasiklarada vuruyor olmadi ogleden sonra gidecegim ozlelik uzaninca daha fena oluyor gobegimde cok cikmamasina ragmen bu agriyi anlamiyorum ama bebegimin kilosu guzel demisti doktorum
3prensesannesiii Arifcaninannesi Benim de agrıyordu ama bu kadar şiddetli değildi 17 sinde randevum var bakalım
Arifcaninannesi 3prensesannesiii Bugun kontorle gititm kum dokmekten suphelendi idrar testi vrdim yarin cikacak bakalim