Sblymnkb Kızlar 2 li tarama testi yaptırmıştım 8 mayısta bugün sonuç çıktı sonuç normal ama ben şuan 11+5 im ama kan sonucuma göre gebelik yaşım 12+5 çıkmış. 1 hafta önde mi oluyorum böyle sonuç alan var mı
EczSinemltnlk Sblymnkb aynı durum bende de mevcut,iki doktora görünüyorum ikiside hiçbir sıkıntı arz etmediğini söyledi🤗
balpetegim_35 Sblymnkb bende dün gittim ikili test yaptırmak için 12+4 diye biliyordum . 13+1 çıktım . Bi sorun teşkil etmiyormuş . Sonuçlar haftaya çıkacakmış .
Sblymnkb EczSinemltnlk 🤗 sağ salim kucağımıza alalım inşallah. Doktoruma sordum 12+5 görünüyorum kan sonucuma göre gebelik yaşım yani 1 hafta ileride miyim diye o da 16. Hafta da net söyleyebiliriz onu ileri ya da geri dedi
Sblymnkb balpetegim_35 benimde 4 gün sonra çıktı işte bugün, sonuçlar normal dedi. İnşallah sizinde normaldir. Ama doktor ultrason da baktığında Bi problem görmedim ben bi de kan sonucuna bakalım demişti o da çok şükür temiz çıktı
balpetegim_35 Sblymnkb benimki de ultrasonda normal gözüküyor ama tek başına bişey ifade etmez kan tahliliyle belli olacak dedi .