Kubosunyavrusu Arkadaşlar 31. Haftadayım hastane çantamı hazırlayacağım olmazsa olmazlar nelerdir sizce ? Önerilerinizi bekliyorum. 💙💙💙
3prensesannesiii Kubosunyavrusu Kişiye göre değişir belki ama bence göğüs ucu kremi 2 kere normal doğum yaptım depent kullanacak kadar kanamam olmadı ped yeterli oldu
esraozbl Kubosunyavrusu bence boydan gecelik koy rahat edersin önden düğmeli olursa daha iyi göğüs ucu içinde önce zeytinyağınsür dene derim
Kubosunyavrusu esraozbl elbise gecelik dimi doğru bende öyle düşünüyorum yine bir takımda pijamalı koyarım nolur nolmaz diye 💙