zeyno_mehmt bende o haftalarda aynı gaz sancısı çekiyordum bazen geceleri uyutmuyordu bazen yerimde durdurmuyordu ağzı malesef 12. Haftadan sonra yavaş yavaş geçti şuan 17+5 haftalıpız anlık sancılarım oluyor sadece doktorumda gayet normal oldugunu söyledi gaz sancısı içinde normal demişti doktorum umarım bir an önce geçer 😇