Kuran cnn34 bende 14 mayıs test bu sabah yaptım negatif 😔famera içmiştim 3 yumurtam çatlamışdı o yüzden çatlama günü biliyorum geç döllenme yok
Minikkelebekrg Almla adetiniz geciktiği halde negatif cıkıyosa yanılacağını sanmıyorum ama hala adetinize varsa gecikmesini bekleyin daha net olur
cnn34 Almla çok düşükte olsa öyle bi ihtimal var canım ama yanılacağını sanmıyorum testin ☹️ hakkında hayırlısı olsun bende 3 gündür kaset test yapıyorum negatif hep
Almla Minikkelebekrg regl günü bıgun ama pkos olduğu için. 28 gün ü gecıyo ama bu ay yanı 11 nisanda femara kullandım
cnn34 Almla geç döllenme olduysa adetten 10 gün sonra öğrenen bile oluyo işte dediğim gibi düşük bi ihtimal ama olmayacak diye bişey yok haberini bekliyoruz🙃🙃
Kuran cnn34 Beklicem canım adet olmasam zaten o zaman şüphekenirim sende de çıkarsa buraya yazar mısın negatif mi mi pozitif tekrar test yaptığımda