Ben 11+5 im 2-3 gün önce yemek yerken ilk gelen regl kanaması gibi bir akıntım oldu ama kanama olduğu aklıma gelmedi sonra lavobaya gittiğimde iç çamaşırımda kan olduğunu gördüm ve silincede geldi acil olarak evimin yakınında özel bir hastaneye gittim muayene eden bir ebeydi doktor ultrason vs yoktu doktoru aradı ve yatış önerdiler fakat sadece yatak ücreti 600 TL dediler özele geçtim ve doktor sen yatışlık bi hasta değilsin dedi progeston iğnesi vurdu ve ilacını da verdi 3 gündür ilacını kullanıyorum azalma olmuştu fakat bu sabah yine geldi biraz tedirgin oluyorum başınıza böyle bişey geldi mi ? 😨