ZumrutHuseyin önce doktoruma gözüktü m bebekte ve kesede sorun yoktu evet adet kanı gibi geldi bir bardak doldururdu yani ben aha gitti dedim doktora gidince ogrendimki kesenin yaninda kanma alani vr Serum iğne ve progestan verdi lavoba dışında kalkmadim iki hafta ve geçti çok şükür şimdi kızımı bekliyorum ve o günden sonra bir daha olmadı çok şükür ins da olmaz sen doktoruna gozuk en doğru şeyi o solicektir eğer düşükse de üzülme evet çok acı birşey ama sakat olacağıni zihinsel engeli olacaktı belki öle düşün bende düşük yaptım ama sonunda ins kucağıma alicam sen sıkma tatlı canını olacağın onune geçilmez zaten😊