Ya banada yikayalim falan cok dediler sinir oldum hepsine trip attim sonra 4.günde kontrole gidince doktora sormustuk yikayin bi sakincasi yok dedi 🙈 sonra gidip o trip attigim yengemi evinden alip yikamistik cocuk bi rahatlamisti 🤣🤣🤣 cok kusan bi bebekti cunku bogazini ne kadar silersen sil yikamak gibi olmuyo zaten katkatlar 🤣 o yüzden kesin konusmayin hic bisey icin doktora o zman sorarsiniz cunku bilemezsiniz belki göbek bagi cok hasas olur mikrop kapma ihtimali yuksektir doktor dusmeden yikamayin der yada iyi gorur yika der benim gibi önyargili olmayin 🙈 ha bide gobek bagi dusmeden once kanama falan oldu nasi korkmustum yikadigimiz icin oldu diye yedim kendimi doktora aglaya aglaya göbeği kaniyooo demistim normal annesi dusmeye yakin olur dedi sonucta 9 ay ona bagliydi bi parcasiydi dedi 🙈 ya acemi annelik ne kötü bisey ne kadar savunmasız oluyoruz bakalim 2. De nasil olucaz 🌸