Farah1moms her bebek farklidir kucuk paketler halinde alip kullanarak deneyimleyin. Ben hepsinden sirayla kullandim mesela sma hazmi cok zordu hem kabiz yapti hem gaz yapti hipp ayni sekilde asiri gaz yapti iclerinde oğluma en iyi gelen aptamil oldu. Sizde ayni sekilde ufak paketler halinde biri bittikce baska markayi deneyin doktorumuzda bu öneride bulundu.