Mercimegin-annesi Günaydın kızlar 7 haftalık hamileyim doktor 4.5 cm kist var dedi sizde bu sorunu yaşayan oldu mu? Nasıl atlattiniz? Bir de kist varken ilişki tehlikeli mi? 🙊🙈
Deryasevimli Mercimegin-annesi benimde ilk gebeligimde wardi ama doktor sorun teşkil etmiyor dedi zaten normal dogumda olsan o kist gitcek sezeryanda olsan gitcek korkma demisti bnmde 4.5 filandi buyurse sorun olur tabi dedi ilac kulandim buyumemesi icin bi sorun olmadı bnm sağlığım açısından sadece bebegimde kistle alakali olmayan sorunlar cikti o kdar icini ferak tut bisey olmaz allahin izni ile 🙏
Melek- Mercimegin-annesi gebelik kisti olarak geçiyor benim de olmuştu kısa sürede geçti. İlişki konusunda ise zaten ilk zamanlar pek uygun görülmediği için sormamıştım onu sormak gerek