Dün randevu bulamadığım için acilden giriş yaptım gece doktor ultrasona baktı hiçbir bilgi vermedi şikayetimi sordu bende belirttim sonra nst ye aldı nst yi yamuk yumuk bağlayıp 1 saat yanıma uğramadılar up uzun bi nst çıktı daha sonra doktor nst güvensiz ve hassas olacak birkaç şey şöyledi açıkçası korkutarak beni servise yatırmak istedi beni istemediğimi belirttiğim halde gece boyu takip edilmem Gerektiği gerekçesiyle Beni zorla servise aldılar sadece 1 kez ilk gittiğimde 10 dk nst ye bağlayıp nst ten güzel şimdi istirat et diyerek çıktı hemşire tekrar ne zaman çekersiniz dedim başka çekmeyiz dedi o zaman beni çıkartın dediğimde de çemkirmeye başladı sabahı edemedim eşimden su istedim güvenliğe versinler getirir dedi güvenliğe vermiş bana gelmedi kaç saat bekledim en sonunda hemşireye susadıgımı söyledim gece çeşmeden iç dedi bende eşimin gönderdiği suyu istiyorum dedim kaybetmişler üstelik ben eşime gidebilirsin eve ben sabaha kadar burdayım dedim cüzdanımı almayı unuttuğum için aç kaldım sabah kahvaltı diye iki zeytin bi peynir birde sallama çay koymuşlar çay için su istediğimde veremeyiz dediler 9 da doktordan çıkabilirsin i duyduğum halde 11 e kadar işlemleri ağızlarını ayırıp yaprak sardıkları için geciktirdiler her yere şikayet edicem Özelde doğum yapamayacağım için nerde yapacağımı da bilmiyorum 😑bakalım başıma daha neler gelicek