Yesiimm Kızlar günaydın dün gece 11den beri hiiic geçmeyen dinmek bilmeyen zaman zaman artan bi bel agrim var hatta kalça ve bacak ağrısı da eşlik ediyor bazen. Gece farkettigim adet olacakmış gibi çok nadir giren bi kasık ağrısı da var. Bebegim geliyor mu hastaneye gidip sürekli alttan muayene olmak istemedim ama gitmeli miyim 😔 35+1 iz.
Ozlem16 Benmde oyleydi 2 gn once cnm ama gecti daha erken bence insalla dogum agrisi degildir ben 37 haftamdayim ebe daha kucuk azdaha dursun bebek dedi seninki 35 haftalik erken dogum olmasn insalla
Yesiimm Ozlem16 inşallah :( bi yandan korkuyorum bi yandan heyecanlanıyorum. Bi kaç gündür kasiklarimdaki kramplarla boğuşuyorum tedirginim açıkçası:(
Dlctk Yesiimm bu normal canım. Ben 32 haftadan 36. Haftaya kadar çektim dediklerini suan 38+2 oldum sancı denen birşey yok uçtu gitti canım. Allah herkese hayırlı doğum nasip etsin 🤗