Peri07 Kızlar merhaba 9 aylık evliyim ve dün 1 aylık hamile olduğumu öğrendim şok içerisindeyim hala ve ne yapmam gerekiyor bilmiyorum yardımcı olur musun ?
Mavimmzg Peri07 ayakta çok kalmayın. Kendinizi yormayın. Folik asit kullanıyor musunuz? Kullanmıyorsanız doktorunuza ya da aile hekiminize yazmasını isteyin. Hayırlı olsun 💙
Gyzzzz Bende 4+2 hamileyim dikkat etmek gerekiyor, yediklerine içtiklerine, şimdilik agır hareket yapma diyorlar bebek tutunması için. Benimde bilgim bu kadar ilk hamileliğim. İnsallah haftaya keseyi görürürz🤲🏼
Peri07 Gyzzzz bende ultrasonda ve alttan muayene de çıkmadı hiç bir şekilde sadece kanda çıktı inşallah sağlıkla tutunur hayırlısıylada kucağımıza alırız ya
Peri07 Mavimmzg folik asit aldım bugün başlıcam kullanmaya çok teşekkür ediyorum bilgileriniz için ❤️
Gyzzzz Peri07 insallah ya görünmezse çok üzülürüm 🙁 ama sütyenimi falan çıkardığım zaman böyle göğüs uçlarımda ağrı var