aselnannesi Bebeğim yüzünü göstermiyor ne yesem iyi gelir kızlar 4 boyutlu ultrosana geldim cok merak ediyorum
Merkun aselnannesi ben oğlumu 35. Haftada gördüm oda sadece yüzünün yarısını beyfendi eliyle kapatmıştı yüzünü 😂 şurda iki buçuk 3 haftam kaldı artık canlısını görürüm diye teselli ediyorum kendimi
Hellobaby2 Canım bende 34.haftamdayım kızımın yüzü neye kime benziyor bir türlü göremedik, göstermedi yani 😅 ya sadece burnunu gördüm yada sadece bir gözünü falan. Artık doğumda görürüm napalım😂
aselnannesi Hellobaby2 Çok şükür kızımın yarısını görmeyi başardık artık hanımefendinin yarısıyla idare edicez😄
balkiz12 aselnannesi valla normal ultrasondaysa sadece yüzünün yarısını gösteriyo bi tarafını dayamış karnıma ya arkasını dönüyo artık kestik umudu sağlıklıca doğsunda :)
serpilfethullah aselnannesi ayni dün bende girdim suyu az ictiginden yuzunu göstrmiyor dedi doktor sende bol bol su tüket belki bu sefer gösterr