Annelik dünyanin en güzel duygusu,yavrun cennet kokulu olur derdilerde inanmazdim.Dogurdum Bin Wukur.Bunlari size yazarken bile gözlerim doluyor.Bebegimi ilk uzerimde hiss etdiyimde artik anladim cennet kokusu nedir diye.Ona her bakib opdugumde minnak ellerine dokundugumda.Insan asla anlayamayacagi duygular yasiyor.Aslanhic bir askdan hic bir sevgiyle kiyaslanamaz.EVLAT ASKI BASKADIR.BALDIR EVLAT.ALLAHIM HER KESE NASIB ETSIN🌺🌺🌺🌺SIZLERLE VEDALASMAYA GELDIK KIZIMLA BIZ ARTIK HAYATIMIZIN GUZEL ANILARINA GIDIYORUZ.her kese bu guzel yolda guzellikler ,hayirli evlatlar arzu ediyorum🌸