Oozleemm YelizYildirim merhaba bende iğneden sonra bel sırt kasık ağrısı oldu doktor normal dedi çatlamadn dolayı oluyormuş
YelizYildirim Oozleemm bende de hafif bir kasık ağrısı var. İğne olmadım ama çatlama gördüm ovulasyonla.