AysezulalGvn Güzel mi güzel anneler ankara neresindesiniz ne zaman doğum yapıyorsunuz cinsiyet belli mi 🥰🥰
maviscik77 AysezulalGvn etlik lokman hekime gidiyorum 36 haftalığız , doğumum henüz belli değil şimdilik normal görünüyor, erkek 🥰
zehranurr AysezulalGvn yenimahalledeyim. İki tane prensesim olucak inşallah🐣🐣 uygulamada 132 gün gözüküyor doğuma ama büyük ihtimalle erken doğum olucak💞
_Aysgll_ AysezulalGvn merhaba canım 🤗 biz daha çok küçük 12 haftaligiz. Şehir Hastanesi’ne gidiyorum. Sincandayim 🤗
AysezulalGvn Akker ben daha yolun yarısındayım 😅 4,5 aylık olduk biz cinsiyetimiz kız 🥰 etlik deva tıp merkezi filiz hanıma gidiyoruz bizde ☺
AysezulalGvn zehranurr ayyy ne güzell maşallah sizee😍 Rabbim sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin inşallah😘🥰