Meltem_ her hamilelik birbirinden farklıdır. genelde evdeydim kimseyle pek iletisim kurmadigim halde olanlar.
alışveriş yaparım:
-ooo ne çok almışsın( yahu atlet almışım fazlaca, sen çocuğunu bok içinde mi oturttun pislik kadın?)
-doğmamış bebeğe bu kadar şey almayın( aklınca bebek ölürse üzülme demek istiyor. Sağolsun içime su serpti.)
-nerde giyecek?(gunde 5 defa kombin yapilacak, nerede istersem orada giyecek)
bir de fiziksel durumlar var:
-kendini bu kadar salma( 2 aylığım, halsizlikten ölüyorum. Hamilelik deneyimi olmayan arkadaşlarımın söyledikleri bunlar😅)
-sende bu ağrılar çok erken olmuş şimdi olmaması gerekir( bunu diyen kadının kızı obez hamileydi yataktan kalkamadı ağrı sızıdan🙃)
-göbegin hic cikmamis( evet cok şanslıyım iç karnım geniş)
-Sezaryen olma çok kötü( -sen sezaryen mi oldun? +hayır -ok)
-ayakların çok erken şişmiş( 9.aya giriyorum 1 haftadır şiş🥲
cahil ya da cahil olmayan bir çok insanın söylediği saçma şeyler bunlar. Her denilene kulak asmamak gerek. Bazı insanlar herbokolog maalesef🤷🏻♀️