Hly3 Merhaba, 29+1 haftalık hamileyim. Karnımda tam ortada bir ağrı oluyor acı gibi çok uzun da sürmüyor acaba çocuk büyüyor yer açıyor felan mı yaşayan var mı ? Haftaya doktor kontrolüm olucak ozaman sorucam yine ama ara ara oluyor bu durum
Tugbadabak-1 Hly3 bende 17 haftalık hamileyim benim de karniminn sağ tarafında var ağrı doktorum normal rahim büyüyor dedi. Ama siz yine de mutlaka danışın doktorunuza 🙂
Hly3 Tugbadabak-1 bazen özel bölgeye doğru ağrı hissediyorum hani buyuyordur diyorum ama bunda sanki içerden yirtiyorlar gibi birşey 😂