Gamze5208 Kızlar anne yanı beşik olarak ne aldınız? Önerilerinizi paylaşır mısınız? Ben bir türlü karar veremedim 🤦🏼♀️
Filiz116 Heyner organik anne yanı besik aldım 60×120 cm ilk bi sene yanimda kullanıcam daha sonrasında odasında 4 yaşına kadar kullanılabilirmiş ondan tercih ettim.
Peraaaa Aynen bende yoykonun beşiğini aldım Gerçekten kullanışlıya benziyor Kurulumuda basit.. Hem anne yanı oluyor hemde park
Filiz116 Gamze5208 evett kolay kurulum ve tasima imkanı var ister tekerlekli istersen tekerleksiz alabiliyosun
Emsare Baby plus aldım ilk altı ay rahat oluyor oğlumda da kullanmıştım. Sonrasında normal park yatağa geçeriz