Kızlar doktora gittim çatı muyanesi yaptı çatın çok dar bebeğin kafası aşagıya inmemiş karnın inmemiş sen normal doğum yapamazsın dedi 39 haftalık olduk haftaya gel sezeryana alalım dedi 40 haftanı dolduruyorsun dedi bende normal istiyorum normalde özele gidiyordum şimdi şehir hastanesine muyane olucam gerçekten çatım dar mı yoksa özeller para için pirim için mi yapıyor die bu konuda bilgisi olan var mı ?