Elif19851985 33 haftaya kadar normal ilerliyordu herşey bebegimin kafasinin 4 hafta önde olduğunu söylediler şu toplama yada aksi bir durum yok benim gibi olan varmi yada başına gelen duyan nedir nasil bir yol izlenir
Minikpandam1 Elif19851985 kuzenim yaşadı aynısını bebeğinin kafası biraz büyük doğdu sadece o kadar koca kafalı diyoruz ve çokta sağlıklı bir çocuk
Melisinan Elif19851985 benimde öle ama kötü bişey değil dedi sezeryan olur normal doğum olmaz sadece dedi
Egosto Elif19851985 benim bebeğimin kafa hep 5 hafta öndeydi korkmayın sizin yada eşinizin yada aileden birinin kafa büyükse bebekken genetiktir oğlum 14 aylık çok şükür bir sorunumuz yok ben de çok korktum hidrosefaliden içim içimi yedi ama yersizmiş doktor bişey yok diyorsa yoktur interneti karıştırıp moralinizi boşa bozmayın
Elif19851985 Sermec27 şuan kendim 37 bebehin kafasi 41 dedi pazartesi karar vercez dedi sezeryan mi norma m8
Nefii Benim abimin oğlunun da kafası büyüktü çok şükür sağlıklı bi şekilde dünyaya geldi ama sadece normal doğum olmadı sezaryen oldu