Zeynep17- İstanbul afiyet hastanesine gidiyorum muayene sonrası 10gün içinde kaç kere kontrole gidebilirim.
annesininmelegi41 Zeynep17- doktor kendi kontrol günü veriyor diye biliyorum şu gün gel diye 10 gün içerisinde. Aksi takdirde sık sık gidilirse bakacağını sanmam. Benim doktorum için söyliyim aklınızda fikir oluşsun
Zeynep17- annesininmelegi41 2 gün önce çocuk hareket etmiyor diye gittim kontrol için kendi doktorum 10 gün sonra gel demişti kendi doktoruma görünmek için gitsem sıkıntı olur mu
annesininmelegi41 Zeynep17- sekreteriyle bi görüşün isterseniz bana 10 gün sonra gel demişti ama endişeleniyorum şu tarihte gelsem olur mu diye. Doktorlar bazen sık sık gidince kızıyorlar çünkü
Nursevin Zeynep17- benim de 8 hafta da muayene sonrası akşamı kanamam olmuştu 10 gün içerisinde hemen hemen 2 günde 1 kendi doktoruma gittim bi sıkıntı olmadı kontrol süresinde gidebilirsin ve bakıyorlar
Busra2212 Zeynep17- amin canım inşallah ☺️ Ben muhasebeden doğum ücret listesi almıştım orda yazıyor hepsi Normal doğum sgklı 1500₺ ücretli ise 2200₺ Sezeryan sgklı 2000₺ ücretli 2600₺ covid testi falanda ekstra eklenıyo 200₺
Zeynep17- Busra2212 eşim girmek istiyor test yapip sokuyorlardir galiba tek başıma girmek istemiyorum