Beklenengungelecekse Cmr2012 geçmiş olsun canım çık dikkat et tuvalete bile kalkma altından alsınlar ilk hafta çok önemli kabız olmamaya çalış
MnevverTosun Benim de 19. Haftamda dikiş atıldı şuan 32. Haftadayım her hafta iğne vuruluyorum.Korkulacak birşey yok bence. kendini yorma yeter. güzel şeyler düşün. Allah’ın izniyle sağ Salim bebişlerimizi kucağımıza alacağız.
Cmr2012 Merve5561 canım şimdi çıktım doktorum herşey yolunda 4 kere dolandım etrafını çok sağlam oldu dedi sadece çömelme dedi onun dışında ağrın olursa voltaren kullan dedi fitil şeklinde onu verdi
Merve5561 Merve5561 benim de acilmam var ama haftam ileri heralde doktorum dikişten falan bahsetmedi ben sadece ilaç kullanıyorum bakalim ne olur
Cmr2012 Merve5561 ilaç sadece ağrım olursa diye verdi canım ben zaten gebe kaldığımdan bu yana Protestan fitil kullanıyorum onuda kullanmaya devam edecekmişim
Cmr2012 Merve5561 allah razı olsun canımm gelmeseydin bebeğin düşerdi iyi ki görmüş doktor dedi 9 mm olan açıklık dikişle Normale dönmüş ultrasonla baktı gayet iyi Kaya gibi oldu dedi
Cmr2012 Merve5561 allah razı olsun canım inşallah tam zamanında doğarlar hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alırız