Merhaba kızlar ..instagram da takip ettiğim bir anne hikayesinde normal doğum yapanlar depend kullanmayın ben enfeksiyon kaptım doğumdan sonra çok kolay yürürken ertesi gün yürüyemedim yazmış. Cevap olarak başka biri de ben sezaryen oldum doktorum dikişlerine zarar verir diye kullanmamı istemedi yazmış. Kafam karıştı suan. Kullanıp memnun kalan ve kalmayanlar yorumlarinizi yazabilir mısınız?